Jak nie ma nikt ochoty na spontana to idę spać
SPRAWDZAJCIE !!! dokręcenie kół po wizycie u "gumiarza
Zwiń
X
-
SPRAWDZAJCIE !!! dokręcenie kół po wizycie u "gumiarza
Wczoraj ja padłem ofiarą "zaufania" do gumiarza.
Zdawać by się mogło solidny, byłem tam nie raz. Dokręcają dynamometrem. Okazało się, że jedno koło im umknęło. :evil:
A tu taka muka.
Objaw? dziwne dudnienie nabierające na sile po zwiększeniu prędkości. Na szczęście nic się nie stało.
Leciutko rękami dokręcałem śruby.
PozdrawiamSprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
-
-
guzolot, a wogóle pamietasz o takim drobiazgu żeby przynajmniej 1x w miesiącu sprawdzić ciśnienie w oponach i dokręcenie kół?przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Borsuk2Dlatego koła zmieniam sam :P . Trochę gimnastyki nawet jest wskazane .[O2] --->>> stworzona do podróżowania...
<<------ Showroom -> moja Oktaśka ------>>
Komentarz
-
-
Chyba jakieś dwa lata temu, po wymianie kół na alusy. Jestem rano w pracy i od strzała delegacja do Świętochłowic. Myślę, pojadę prywatnym, a po drodze odwiedzę rodziców. Myślę, śmignę autostradą. Jednak pojechałem służbowym. Po powrocie, zbliżam się do swojej skodzianki, a przy prawym przednim kole leży sobie śruba mocująca. Sprawdzam, to moja. Pozostałe śruby trzymały się dosłownie na końcu gwintu!! Opatrzność. Jak bym wypad swoim na autostradę i przy 180 zgubił kółko ... kraina wiecznych łowów.
W szoku pojechałem do Kalwarii dziękować Najwyższemu.
Nie mniej od tego czasu klucz mam po ręką i co jakiś czas sprawdzam śruby, szczególnie przy alusach. Ciekawe jest to, że gumy zmieniam zawsze u swojego speca, kilka lat. I taki zonk.2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Komentarz
-
-
Ja miałem tak teraz jesienią podczas zmiany letnich na zimowe..
Zminiłem opony , i tego samego dnia leciałem do Poznania (ok.150km) po 2 siostry z 2 małymi dzieciakami . Za zmiane zapłaciłem rekordową w moim życiu sume
Podczas powrotu zaczęło się dziwne stukanie , dudnienie .
Nie wiedziałem co to , bo pierwszy raz tak miałem. Śrub też nie mogłem sprawdzić , bo miałem dekielki zasłaniające ja przykręcone na imbusa którego akurat nie miałem a aucie :evil:
Po dojechaniu do domu okazało się , że 2 śruby były już totalnie odkręcone , a 3 pozostałe trzymały się na końcówkach.
Szczęście że nic się nie stało kiedy miałem na pokładzie 2 małych dzieci
Miałem jechać do tych frajerów , ale myślę szkoda czasu na takich patafianów.
Jedno jest pewne - teraz wymieniam sam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ruwadoJa mimo, że zawsze robię u tego samego - stoje i sprawdzam - patrze jak dokręca wszystkie śruby, czy żadnej nie opuszcza.
może po nim jeszcze dokręcasz własnoręcznie? :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez ruwadoJa mimo, że zawsze robię u tego samego - stoje i sprawdzam - patrze jak dokręca wszystkie śruby, czy żadnej nie opuszcza.
może po nim jeszcze dokręcasz własnoręcznie? :lol:pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Voit...Ufać i sprawdzać!
Mnie z serwisu Fiata po przeglądzie okresowym wypuścili bez oleju w silniku...
Mój oponiarz ZAWSZE gdy wypuszcza mnie z warsztatu, przypomina o kontroli dokręcenia śrub po stu kilometrach.
kiedyś jechałem sobie wypasioną audicą jako zmiennik kierowcy. w pewnym momencie właściciel do mnie: zajedź na parking, coś mi tu nie halo. zajeżdżam, sprawdzamy a tu w LP brak 1 śruby... 1200 km wcześniej wszystkie były na pozór dobrze dokręcone ops:Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG
Komentarz
-
-
bo sruby dokreca sie kluczem dynamometrycznym na 120Nm , noga nie wolno bo na pewno przeciagniecie, reką wystarczy w 100% , ew sprawdzic po 50km jeszze raz i tyle.www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
-
dokrecone jak trza czyli kluczem dynamo , a jak na reke to trzeba sprawdzic. zreszta zalezy jak kto lata, jak latasz po 2zł i wiecej to z pewnoscia sprawdzisz nie raz czy kola masz dokrecone :Pwww.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
-
Przeraża mnie co piszecie...
Ja swoją drogą jestem świadkiem oraz "ofiarą" odwrotnego działania - mianowicie oponiaże tak na pneumatach dokręcają śrubki, że w przypadku kapcia ponad 90% użytkowników musiałoby zamawiać lawetę, bo większości śrub nie idzie odkręcić podręcznym kluczem do kół.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez HUBERTUSJa swoją drogą jestem świadkiem oraz "ofiarą" odwrotnego działania - mianowicie oponiaże tak na pneumatach dokręcają śrubki, że w przypadku kapcia ponad 90% użytkowników musiałoby zamawiać lawetę, bo większości śrub nie idzie odkręcić podręcznym kluczem do kół.
Komentarz
-
Komentarz